Nazar – luksusferie for alle!

Vi er "Dream Providers"

I Nazar vet vi at det er vår oppgave å gjøre dine ypperste feriedrømmer til virkelighet, og vi kaller oss for "Dream Providers" som en konstant påminnelse om våre mål. For å nå dette målet stiller vi høye krav til oss selv og setter alle krefter inn for å gi deg og familien din den ultimate ferieopplevelsen.

 

Du er ikke vår kunde, du er vår gjest

Vår ambisjon er å være nordiske familiers førstevalg når de skal bestille sommerferien sin. Vi vet at vi kun blir ditt førstevalg dersom vi holder det vi lover.

Vi tror at vi kommer lengst med ærlighet og respekt for gjestene våre. Nettopp derfor snakker vi om deg og familien din som gjester og ikke som kunder, og derfor legger vi også vekt på å yte en profesjonell direkte og personlig service slik at du kan føle deg trygg både før, under og etter reisen.

Et godt eksempel på dette er at vi på reisemålet har flere reiseledere per gjest enn noe annet reiseselskap, og at vi alltid er tilgjengelige for våre gjester når de trenger oss. Vi ønsker å utgjøre en forskjell i ferien din, og vi prioriterer utvikling og utdannelse av vårt personale høyt.

 

 

Din mening er avgjørende

I Nazar strever vi alltid etter å bli bedre, og vi stiller høye krav til våre hoteller og møter våre hotelldirektører minst en gang i måneden for å evaluere deres prestasjoner.

Vi studerer nøye våre gjesters kommentarer via sosiale medier, spørreskjemaer og reklamasjoner. For oss er ingen problemer eller spørsmål for store eller for små, og du er alltid velkommen til å henvende deg til vårt personale ved vårt hovedkontor eller på reisemålet.